تماس با مرکز توانبخشی ایرانیان ، مشاوره فیزیوتراپی

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

مرکز توانبخشی ایرانیان با فیزیوتراپیست های آقا و خانم مجرب فیزیوتراپی در منزل غرب تهران را برای بیماران ساکن در غرب تهران و بقیه مناطق تهران در منزل ارائه میدهد تا دیگر مجبور نباشید برای انجام فیزیوتراپی از منزل خارج شوید.

در صورتی که ساکن غرب تهران و سایر مناطق هستید و به خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران نیاز دارید توضیه می کنیم برای انجام خدمات فیزیوتراپی از منزل خارج نشوید.

بلکه کافی است از خدمات فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب تهران که توسط ما ارائه می شود استفاده نمایید و دیگر برای رفتن به مراکز فیزیوتراپی سختی نکشید.

مشاوره و دریافت نوبت  ۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

مرکز توانبخشی ایرانیان

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

ممکن است با خود فکر کنید چرا بهتر است از خدمات فیزیوتراپی در محل و منزل استفاده کنیم و به مراکز فیزیوتراپی مراجعه نکنیم.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم در درجه اول خروج برخی از بیماران از منزل به دلایل مختلف همچون سکته مغزی ، سن بالا ، جراحی سنگین ، شکستگی و … بسیار سخت و تا حدی غیر ممکن می باشد.

بهتر است به جای خارج کردن این بیماران از منزل ، فیزیوتراپیست های ما را به منزل خود ببرید تا با تجهیزات کامل و لازم ، فیزیوتراپی را برای بیمار شما انجام دهد.

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران با تجهیزات کامل و مورد نیاز :

شاید بر این باور باشید که تجهیزاتی در کلینیک ها وجود دارد که در منزل وجود ندارد و این موضوع کار فیزیوتراپی در منزل را سخت می کند. در فیزیوتراپی در خانه ، فیزیوتراپیست های ما هر وسیله و تجهیزاتی که مورد نیاز فیزیوتراپی باشد با خود به منزل شما می آورند تا فیزیوتراپی را انجام دهند.

حضور فیزیوتراپیست در منزل شما

هنگامی که فرد با یک مرکز فیزیوتراپی تماس حاصل می کند حضور فیزیوتراپیست در منزل و ارائه خدمات مختلف درمانی از قبیل: فیزیوتراپی، انجام کاردرمانی یا گفتار درمانی، حرکات توانبخشی در منزل ، ماساژ و … با توجه به نیازی که دارد در اختیار او قرار می گیرد.

طرح فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن تمام کارها و فعالیت انسان ها، مدت هاست که خدمات درمانی توانبخشی ازجمله خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران، کاردرمانی در منزل، شنوایی سنجی درمنزل و گفتاردرمانی در منزل هم، رواج پیدا کرده اند. مدرن شدن نحوه ی ارائه ی خدمات درمانی و توانبخشی همانند بسیاری از پیشرفت ها در دیگر زمینه ها، بسیار کمک کننده و سریع تر می باشند.

دنیا روز به روز به سمت راحت شدن و سریع شدن پیش می رود. خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران هم نسبت به حضور در کلینیک های توانبخشی و بهره مندی از خدمات فیزیوتراپی هم سریع تر است و هم بیمار احساس راحتی بیشتری می کند. معمولا اغلب بیماران در منزل خود احساس بهتری دارند و ترجیح می دهند درمان خود را نیز در منزل ادامه دهند.

فیزیوتراپیست را به منزل خود بیاورید !

پزشکان خدمات فیزیوتراپی را برای بسیاری از بیماری ها تجویز می کنند، از برخی بیماری های مادرزادی گرفته تا آسیب های اسکلتی عضلانی که پس از حوادث غیرمترقبه رخ می دهد، استفاده از خدمات فیزیوتراپی غرب تهران می تواند یک مرحله ی مهم از دوره ی درمان و بهبودی باشد. استفاده از خدمات فیزیوتراپی در خانه به بیماران اعتماد به نفس می دهد. معمولا بیماران از اینکه کم توانی و مشکلاتشان را مردم دیگر متوجه بشوند، واهمه دارند و احساس ناخوشایندی به آنها دست می دهد. اما این بیماران در تمام نقاط شهر تهران می توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران و یا دیگر مناطق تهران استفاده کنند و دیگر نگران اینکه مشکل شان را کسی متوجه بشود، نباشند.

فیزیوتراپی غرب تهران

همچنین در برخی بیماری ها آنقدر شرایط فرد حاد است که حرکت دادن او و بیرون رفتن از خانه ممکن است برایش گران تمام شود و مشکلش را چندین برابر کند و یا مشکلات جدیدی برای فرد به وجود آورد. برای جلوگیری از این اتفاقات، چه بهتر که خدمات فیزیوتراپی قابل ارائه شدن در منزل را داشته باشند و فرد بتواند با بهره گیری از خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران ، نه تنها دوره ی درمان خود را تکمیل کند، بلکه احساس آرامش را در حین انجام شدن خدمات فیزیوتراپی توسط متخصصین فیزیوتراپیست تجربه کند.

مزایای فیزیوتراپی در منزل

در راه رسیدن به مراکز درمانی ارائه دهنده ی خدمات فیزیوتراپی، ترافیک و شلوغی خیابان ها هم یک معضل محسوب می شود. اما طرح فیزیوتراپی در شهرک غرب ، این معضل را هم حل نموده و به جای اینکه شما این راه را طی کنید، فیزیوتراپیست ها به سمت منزل شما می شتابند تا در اسرع وقت، خدمات فیزیوتراپی را به شما ارائه دهند.

چرا مرکز توانبخشی ایرانیان ؟

فیزیوتراپیست های مرکز توانبخشی ایرانیان خدمات فیزیوتراپی در منزل تهران را توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه ، تحت نظر و هماهنگ با پزشک بیمار ارائه می دهند.

همچنین متخصصین ما کلیه وسایل مورد نیاز این کار را با خود به همراه خواهند داشت تا فیزیوتراپی به صورت صحیح و حرفه ای انجام شود.

مرکز توانبخشی ایرانیان

 ۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

6 دیدگاه برای “فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

  1. محمد مهدی گفته:

    سلام
    وقت بخیر
    من از خدمات فیزیوتراپی شما استفاده کردم و از خدمات عالی شما واقعا راضی بودم
    فیزیوتراپیست های شما واقعا عالی هستن

  2. عبدالملکی گفته:

    من ساکن غرب تهرانم و حدود ۲ ماه پیش از خدمات شما استفاده کردم و پس از ده جلسه فیزیوتراپی کاملا خوب شدم
    از خدمات خوبتون ممنونم
    اگر کسی به فیزیوتراپی در منزل نیاز داشته باشه حتما شما را معرفی می کنم

  3. مهدیار علیدوستی گفته:

    سلام
    من چند وقت پیش از ارتفاع افتادم و پا و دستم شکست ، گچ دستمو دکتر زودتر باز کرد و گفت برای نرم شدن دستم چند جلسه فیزیوتراپی برم
    پنج جلسه فیزیوتراپی کافیه یا حتما باید ده جلسه فیزیوتراپی برم ؟
    ده جلسه فیزیوتراپی در منزل هزینش چقدر میشه ؟ پنج جلسه چقدر ؟منطقه غرب تهران زندگی می کنم

    ممنون میشم جواب بدین
    سپاس

    • مرکز توانبخشی ایرانیان گفته:

      سلام
      وقت بخیر
      دوست عزیز جهت تعیین تعداد جلسات فیزیوتراپی لازم است ابتدا توسط فیزیوتراپیست های ما معاینه شوید تا مطابق با شرایط شما تعداد جلسات لازم تجویز شود.
      در مورد هزینه فیزیوتراپی در منزل هم باید خدمت شما عرض کنیم که بسته به نوع عضو و تعداد جلسات متفاوت می باشد.
      خدمات فیزیوتراپی در منزل در غرب تهران هم ارائه می دهیم و مشکلی از این نظر وجود ندارد.
      لطفا جهت مشاوره ، دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.
      ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹ — ۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸
      تشکر
      سلامت و تندرست باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *