تماس با مرکز توانبخشی ایرانیان ، مشاوره فیزیوتراپی

فیزیوتراپی مفصل لگن بعد از عمل جراحی

فیزیوتراپی مفصل لگن - فیزیوتراپی بعد از تعویض مفصل لگن

فیزیوتراپی مفصل لگن بعد از عمل جراحی تعویض مفصل لگن: جلسات فیزیوتراپی مفصل لگن بلافاصله بعد از جراحی و هنگامی که در بخش بستری هستید شروع می شود و هنگامی که ترخیص شدید بصورت سرپایی در کلینیک ادامه می یابد.

فیزیوتراپی مفصل لگن شامل آموزش راه رفتن و تمرینات جهت تقویت عضلات و آموزش باید نباید های ضروری می باشد.

بسیار ضروری است که با کمک فیزیوتراپی مفصل لگن به اندازه کافی قوی شوید تا نتایج عمل آن چنان  که مورد انتظار است بدست آید .در شروع فیزیوتراپی مفصل لگن از شما خواسته می شود که تمریناتی را برای مفصل لگن خود در حالت دراز کشیده در تخت انجام دهید.

فیزیوتراپی بعد از تعویض مفصل لگن

شما آموزش خواهید یافت که چگونه با احتیاط رو لبه تخت بشینید  و چگونه از تخت خارج شوید . شما هم چنین در روز عمل و یا یک روز بعد از عمل ، شروع به راه رفتن می کنید.

فیزیوتراپی مفصل لگن - فیزیوتراپی بعد از تعویض مفصل لگن
فیزیوتراپی بعد از تعویض مفصل لگن

 

فیزیوتراپیست در ابتدا با کمک واکر یا عصا آموزش های لازم جهت راه رفتن را برایتان بیان می کند و برحسب اینکه چه مقدار اجازه وزن اندازی روی پای عمل شده را داشته باشید .

بعد از فیزیوتراپی مفصل لگن ( فیزیوتراپی بعد از تعویض مفصل لگن ) به شما نحوه صحیح استفاده از وسایل کمکی راه رفتن را عنوان خوهد کرد.هم چنین آموزش هایی نظیر موارد پیاده شدن از ماشین ،بالا و پایین رفتن از پله هاو … در زمانی که در بیمارستان بستری هستید مرور خواهد شد.

هم چنین فیزیوتراپیست و یا کار درمانگر در مورد نحوه انجام کارهای روزمره  با شما صحبت خواهد کرد و در مورد احتیاطات لازم جهت پیشگیری از عوارض جراحی نکاتی را به شما خواهد گفت .فیزیوتراپیست هم چنین ورزش هایی که باید انجام دهید را به شما آموزش خواهد داد.

 

مرکز توانبخشی ایرانیان ارائه دهنده خدمات فیزیوتراپی مفصل لگن در منزل توسط فیزیوتراپیست های مجرب می باشد.

جهت دریافت خدمات فیزیوتراپی مفصل لگن در منزل با مرکز توانبخشی ایرانیان تماس حاصل نمایید.

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *