تماس با مرکز توانبخشی ایرانیان ، مشاوره فیزیوتراپی

فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب تهران

فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب تهران

فیزیوتراپی یکی از پر کاربرد ترین علوم مرتبط با پزشکی در عصر حاضر می باشد که توانسته خدمات بسیاری را به بیماران به جهت بازتوانی آن ها ارائه دهد. قصد داریم تا شما را با فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب تهران آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی از خدمات فیزیوتراپی در منزل خود بهره مند شوید.

فیزیوتراپی در منزل توسط متخصصین فیزیوتراپی

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹ ( مرکز توانبخشی ایرانیان )

کاربرد فیزیوتراپی چیست؟

امروزه فیزیوتراپی یکی از پرکاربرد ترین درمان ها در ارتباط با اختلالات ماهیچه ای-اسکلتی و عصبی می باشد که با کمک تجهیزات، امکانات و یک سری از تکنیک های ورزشی می توان به بهبود عملکرد بیمار کمک شایانی نمود. ازجریان الکتریکی، پرتو های فرابنفش و یا فروسرخ، تجهیزات مکانیکی، برخی تمرین و تکنیک ورزشی، همگی از مواردی هستند که روزانه در فیزیوتراپی کاربرد بسیاری خواهند داشت.

به طور کلی فیزیوتراپی ( فیزیوتراپی در منزل تهران ) هم نوعی درمان و هم نوعی پیشگیری می باشد به طوری که چنان چه فردی بر اثر دلایل متفاوتی (برای مثال سکته مغزی) برخی از توانایی های خود مانند راه رفتن، نا توانی در به حرکت دراوردن سر و گردن و. دچار اختلال شده باشد با کمک فیزیوتراپی در طی جلسات متناوب، فرد می تواند توانایی خود را دوباره تا حد زیادی به دست آورد که به آن بازتوانی می گویند.

فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب تهران

فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب تهران مناسب چه کسانی است

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران مناسب برای افرادی است که ممکن است به دلایل مختلفی قادر به خروج از منزل خود نباشند. گاهی افراد به دلیل وخامت حالشان و یا سن بالایی که دارند قادر نیستند تا مدت زمانی را در کلینیک ها گذرانده و منتظر نوبت شوند و یا ممکن است برخی افراد نتوانند به دلیل طولانی بودن مسافت و یا ماندن در ترافیک خود را بموقع به کلینیک برسانند. در این صورت بهترین راه کار، استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب تهران می باشد که این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا بدون صرف وقت و یا خروج از منزل به راحتی بتوانید از امکانات و خدمات آن ها بهره ببرید.

فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب تهران به دلیل مزایای بسیاری که برای افراد نیازمند به بازتوانی دارد توانسته تا طرفداران بسیاری را به خود جذب کند.

فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب تهران

نحوه عملکرد فیزیوتراپی در منزل به چه صورت است؟

در افراد مختلف با توجه به نوع و مقدار ضایعه وارد شده به آن ها، متخصصین تعداد جلساتی را برای فیزیوتراپی در نظر می گیرند که این جلسات بسته به وضعیت بیمار متفاوت می باشد. طول مدت زمان یک جلسه فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب تهران حدودا ۱ ساعت می باشد. فیزیوتراپیست تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز و کاربردی برای بیمار را با توجه به تاریخچه بیماری فرد در نظر گرفته و با خود به همراه داشته و به منزل بیمار می برد.

معمولا نحوه عملکرد در فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب تهران این گونه است که نیم ساعت ابتدایی را فیزیوتراپ با فرد بیمار به صورت فیزیکی و با دست خود با بیمار کار می کند و در مابقی زمان برای بیمار از تجهیزات و دستگاه ها استفاده می شود. با فیزیوتراپی در منزل این امکان در اختیار بیمار گذاشته می شود تا در آرامش و بدون هر گونه استرس مورد درمان قرار گیرد. شما می توانید با کلینیک فیزیوتراپی مربوطه تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *