تماس با مرکز توانبخشی ایرانیان ، مشاوره فیزیوتراپی

فیزیوتراپی داخل منزل

فیزیوتراپی زانو

فیزیوتراپی داخل منزل جایگزین بسیار مناسبی برای فیزیوتراپی در مرکز و کلینیک فیزیوتراپی می باشد ، افرادی که توانایی حرکتی مناسبی ندارند می توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل استفاده کنید.

برخی از بیماران به دلیل بیماری های متفاوت از جمله جراحی ارتوپدی ، روماتیسم ، سکته مغزی ، شکستگی ، کهولت سن و … قادر به خروج از منزل جهت مراجعه به مراکز فیزیوتراپی و توانبشی نیستند.

بهترین روش برای افرادی که قابلیت حرکتی مناسبی ندارند استفاده از خدمات فیزیوتراپی داخل منزل می باشد.

 

جهت دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل و توانبخشی در منزل با مرکز توانبخشی ایرانیان تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۸۷۷۶۱۶۷۶ 

فیزیوتراپی داخل منزل

 

فواید فیزیوتراپی در منزل :

۱- سهولت دسترسی به فیزیوتراپیست :

در فیزیوتراپی در منزل ، دیگر نیازی نیست بیمار به کلینیک فیزیوتراپی مراجعه کند ، فیزیوتراپیست های مرکز توانبخشی ایرانیان بر بالین بیمار حاضر می شوند و خدمات فیزیوتراپی را ارائه می دهند.

 

۲- کاهش نارضایتی به دلیل محدودیت حرکتی :

به دلیل محدودیت های حرکتی و سخت بودن خروج از منزل برای بیمار ، خروج از منزل برای بیمار حس خوب و خوشایندی ندارد که با استفاده از خدمات فیزیوتراپی داخل منزل فیزیوتراپیست های ما به منزل شما می آیند و دیگر نیاز نیست بیمار از منزل خارج شود.

 

۳- کاهش هزینه های رفت و آمد :

با توجه به اینکه فیزیوتراپیست به منزل و محل کار شما می آید دیگر نیازی نیست برای رفت و آمد و مراجعه به کلینیک ها هزینه بپردازید و زمان صرف کنید.

 

۴- فیزیوتراپی به صورت خصوصی :

در خدمات فیزیوتراپی داخل منزل ، فیزیوتراپیستی که برای بیمار اعزام شود کل وقت و انرژی و تمرکز خود را برای یک بیمار می گذارد که این باعث می شود فیزیوتراپی در مدت زمان کوتاه تری اثر گذار باشد.

 

۵- آموزش حرکات تمرینی :

در فیزیوتراپی در منزل پس از هر جلسه فیزیوتراپی ، حرکات ورزشی و کششی مناسب با وضعیت بیمار را آموزش می دهد تا بیمار در زمان کمتری به بهبودی برسد.

 

جهت دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل و توانبخشی در منزل با مرکز توانبخشی ایرانیان تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۸۷۷۶۱۶۷۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *