تماس با مرکز توانبخشی ایرانیان ، مشاوره فیزیوتراپی

خدمات فیزیوتراپی در منزل

خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

امروزه در سراسر دنیا برای راحت تر شدن ارائه ی خدمات، سعی بر این شده که خدماتی با عنوان خدمات در محل ارائه شود. خدمات فیزیوتراپی در منزل یکی از این گونه خدمات است. در شهر هایی مانند تهران که از حجم ترافیکی بالایی برخوردار است خدمات فیزیوتراپی در منزل تهران گزینه ی به صرفه و راحت تری برای دریافت این خدمات خواهد بود.

خدمات فیزیوتراپی در منزل
خدمات فیزیوتراپی در منزل

برای بررسی در خصوص خدمات فیزیوتراپی در منزل در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

شما می توانید جهت دریافت خدمات توانبخشی در منزل و فیزیوتراپی در منزل با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

اهداف خدمات فیزیوتراپی در منزل

فرد فیزیوتراپیست معمولا بیماران را به صورت منحصر به فرد می شناسد و با معاینه ی دقیقی که روی بیمار انجام میدهد از عملکرد فیزیکی بدن آن ها آگاهی کامل را دارد. این آگاهی و شناخت فیزیوتراپیست از فرد موجب میشود که این افراد در راستای پیشگیری از بیماری ها، تطابق جسمی آنها با شرایط محیط کار، بالا رفتن کیفیت زندگی آنها، کاهش نیاز به برخی جراحی ها و درمان های دارویی، پیش روند. به همین دلیل داشتن یک فیزیوتراپیست در منزل خودتان برای رسیدن به این اهداف به شما کمک خواهد کرد. شما با یک تماس میتوانید متخصص فیزیوتراپی آقا یا خانم، به خانه بیاورید و از خدمات کاردرمانی، گفتار درمانی، ماساژ درمانی و … مرکز توانبخشی ایرانیان بهره مند شوید.

مرکز توانبخشی ایرانیان خدمات خود را در کمترین زمان و با هزینه های مقرون به صرفه توسط متخصصین با تجربه به شما ارائه خواهد کرد. برای بهبودی هر چه سریعتر مشکلات خودتان از متخصصان ماهر کمک بگیرید تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را دریافت کنید.

برتری خدمات فیزیوتراپی در منزل

مراجعه کردن به کلینیک برای دریافت خدمات به دلیل محیط اختصاصی شاید بهتر باشد اما شاید این امکان برای همه ی افراد وجود نداشته باشد یا شاید بعضی روزها به دلیل ترافیک یا مشکلات دیگری مثلا نگهداری از فرزندتان یا سرماخوردگی و یا سر درد و از این قبیل مشکلات، نتوانید به کلینیک برای دریافت خدمات فیزیوتراپی مراجعه کنید پس ما برای راحتی و آسودگی شما خدمات فیزیوتراپی در منزل را به صورت کاملا حرفه ای به شما ارائه خواهیم کرد. ما این را درک کرده ایم که همه ی بیماران در تمامی روزها امکان آمدن به کلنیک را برای دریافت خدمات فیزیوتراپی ندارند.

فیزیوتراپی توسط متخصصین آقا و خانم

مرکز توانبخشی ایرانیان جهت رفاه حال خانم هایی که نیازمند خدمات فیزیوتراپی هستند خدمات فیزیوتراپی در منزل را توسط متخصص فیزیوتراپی خانم ارائه میدهد. فیزیوتراپیست های خانم در کمترین زمان ممکن در منزل یا محل کار شما حاضر شده و شما را از مراجعه به کلینیک بی نیاز میکنند.

خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم
خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

دلیل انتخاب خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط متخصص خانم

این امکان برای خانم هایی فراهم شده که به دلایلی مانند کهولت سن، جراحی های سنگین،شکستگی، آسیب دیدگی و یا دلایل دیگری برایشان مقدور نیست که به کلینیک مراجعه کنند. به همین دلیل می توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط فیزیوتراپیست های مرکز توانبخشی ایرانیان استفاده کنند. فقط با یک تماس تلفنی میتوانید از خدمات فیزیوتراپی در منزل بهره مند شوید. ما سعی در این داریم که خدمات خود را به صورت شبانه روزی به بیماران ارائه کنیم.


۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹ مرکز توانبخشی ایرانیان

خدمات فیزیوتراپی در منزل تهران

امروزه با مشکلات ترافیکی و مشغله های زیاد کاری و محدودیت هایی که زندگی شهرنشینی به بار آورده، بیمارانی که مشکلات حرکتی دارند شاید برای مراجعه به کلینیک سختی هایی را متحمل شوند. برای سهولت در دریافت خدمات فیزیوتراپی میتوانید از خدمات فیزیوتراپی در منزل و توانبخشی در منزل استفاده کنید تا بدین وسیله بدون هیچ دردسری از امکانات و خدمات با کیفیت ما بدون نیاز به مراجعه به کلینیک بهره مند شوید.

خدمات فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

خدمات فیزیوتراپی در شمال تهران برای بیمارانی در نظر گرفته شده که در شمال تهران سکونت دارند و به دلایلی مانند ترافیک یا کمبود وقت یا مشکلات حرکتی امکان این را ندارند که به راحتی از خانه بیرون روند و خدمات فیزیوتراپی را در کلینیک دریافت کنند در این صورت می توانید  برای دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل با مرکز توانبخشی ایرانیان تماس بگیرید و از متخصصین باتجربه در فیزیوتراپی بهره مند شوید.

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

اگر در شرق تهران سکونت دارید و به دلیل بیماری های ارتوپد، درد مفاصل و یا کهولت سن ترجیح میدهید که خدمات فیزیوتراپی را در منزل دریافت کنید میتوانید با مرکز توانبخشی ایرانیان تماس بگیرید و از خدمات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران بهره مند شوید. متخصصین ماهر در مرکز توانبخشی ایرانیان در اسرع وقت به منزل شما آمده و با خدمات با کیفیت خود و همچنین تجهیزات و امکانات کامل، شما را از رفتن به کلینیک فیزیوتراپی بی نیاز میکنند. نخستین اولویت متخصصان در این مرکز توانبخشی، انجام هر چه کاملتر وظایف خدمات در منزل و تعهد کاری بر اساس دانش روز است.

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

برای راحتی حال بیماران ساکن غرب تهران و سایر مناطق تهران ما خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران را توسط متخصصین آقا و خانم در مرکز خدمات توانبخشی ایرانیان به شما ارائه میکنیم. با این خدمات بیماران برای دریافت خدمات فیزیوتراپی دیگر مجبور نیستند که از خانه خارج شوند. با مرکز توانبخشی ایرانیان تماس بگیرید و از خدمات با کیفیت فیزیوتراپی  در منزل یا محل کار خودتان بهره مند شوید. با دریافت این خدمات در منزل نه تنها از ترافیک های خسته کننده در امان می مانید بلکه بهترین خدمات را به راحتی و با آرامش خیال نیز دریافت خواهید کرد.

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

یک از سوالاتی که شاید برای هرکسی پیش بیاید این است که آیا خدمات فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران تمام تجهیزات و امکاناتی را که در کلینیک میتوانند از آن بهره مند شوند را، دارد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که برای خدمات در منزلتان اطمینان داشته باشید که متخصصین ما با تمام تجهیزات و امکانات برای خدمت رسانی به شما در منزل یا محل کار شما حاضر میشوند. میتوانید با مرکز توانبخشی ایرانیان تماس بگیرید و از خدمات فیزیوتراپی ما بهره مند شوید.

مرکز توانبخشی ایرانیان ۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

متخصصین ما در اسرع وقت با تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای شما آماده خواهند بود. مطمئنا انتخاب این خدمات در منزل برای بیماران راحت تر و به صرفه تر خواهد بود و رضایت آن ها جلب خواهد نمود. زیرا علاوه بر راحتی و آسایشی که خدمات فیزیوتراپی در منزل برای شما به ارمغان می آورد، از تمام امکانات و تجهیزات کلینیک فیزیوتراپی نیز بهره مند خواهید شد.

فیزیوتراپی سالمندان در منزل

همه ی ما میدانیم برای سالمندان و بیماران انتظار کشیدن در مطب ها و کلینیک ها چقدر سخت و طاقت فرسا خواهد بود. این موضوع باعث شده است که برخی از افراد برای دریافت خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی با شتاب بیشتری عمل نکنند و علاقه ای به آن نشان ندهند. خدمات فیزیوتراپی در منزل موجب شده که نگرانی و ناراحتی های ناشی از صف های کلینیک ها از بین برود.

فیزیوتراپی سالمندان در منزل
فیزیوتراپی سالمندان در منزل

خدمات فیزیوتراپی در منزل دارای ارزش بالایی است زیرا برای بیماران مبتلا به ام اس، فلج مغزی، سکته مغزی، و یا افراد سالمند، که درجاتی از مشکلات حرکتی را تجربه میکنند بسیار کار را راحت تر کرده است. با خدمات فیزیوتراپی در منزل نیازی نیست که بیمار فشار های ناشی از حرکت را تحمل کند و خود و اطرافیان خود را به واسطه سخت بودن حرکت برای آنها دچار مشکلات کنند، میتوانند به راحتی در منزل خود باشند و در کنار خانواده از بهترین خدمات فیزیوتراپی را بهره مند شوند.

فیزیوتراپی سکته مغزی

در هنگام اتفاق افتادن سکته مغزی اقدامات اورژانسی لازم برای پیشگیری از خونریزی مغزی و از بین بردن لخته انجام میشود و اگر امکان مرخص شدن وجود داشته باشد و علائم حیاتی بیمار ثابت شده باشد، بیمار را از بیمارستان مرخص میکنند. اقدامات بعدی برای اینکه تا حد ممکن مشکلات حرکتی بیمار برطرف شود، بهره بردن از خدمات فیزیوتراپی است.

خدمات فیزیوتراپی برای این بیماران هم در کلینیک و هم در منزل ارائه میشود اما با توجه به این نکته که بیماران سکته مغزی معمولا مشکلات زیادی در حرکت دارند، به آنها دریافت این خدمات را در منزل پیشنهاد میکنیم و همچنین خود این بیماران و اطرافیان آن ها نیز تمایل به خدمات فیزیوتراپی در منزل را دارند. در فیزیوتراپی برای این افراد از ماساژ درمانی، الکتروتراپی و … استفاده میشود تا مشکلات حرکتی و تعادلی بیمار تا حد ممکن برطرف شود و کیفیت زندگی بیمار بالاتر رود، که در واقع هدف اصلی فیزیوتراپی در منزل نیز، همین است.

آموزش حرکات فیزیوتراپی

برای هر چه سریعتر شدن روند بهبود بیمار در هر جلسه فیزیوتراپی در منزل یا در محل کار حرکاتی به بیمار آموزش داده میشود تا تاثیر جلسه ی درمانی فیزیوتراپی بر روی عضو آسیب دیده به حداکثر مقدار خود برسد. متخصصین ما در مرکز توانبخشی ایرانیان با دلسوزی و با مهارت های بالایی که دارند به افراد آسیب دیده و سالخورده حرکات مناسب برای عضو آسیب دیده ی آن ها را آموزش میدهند تا بتواند تمریناتی که به او آموزش داده اند انجام دهد و سرعت بهبود بیماری بالاتر رود.

حرکات ورزشی که متخصصین ما آموزش میدهند بر اساس وضعیت بیمار تعیین میشوند. برای بالا رفتن کیفیت این تمرینات و کمک به عضو آسیب دیده، بهتر است این تمرینات با مشورت گرفتن از متخصصان فیزیوتراپی ما در مرکز توانبخشی ایرانیان انجام شود که با انجام دادن حرکت اشتباه باعث آسیب رسانی بیشتر به عضو تحت درمان نشوید. بنابراین با آموزش درست این حرکات در منزل و انجام دادن این حرکات تمرینی، میتوان به بهبود سریعتر بیماری و عضو آسیب دیده کمک کرد.

آموزش حرکات فیزیوتراپی
آموزش حرکات فیزیوتراپی

تعرفه و قیمت فیزیوتراپی در منزل توسط مرکز توانبخشی ایرانیان

مرکز توانبخشی ایرانیان با سابقه و مهارت هایی که توسط متخصصین مجرب خود به دست آورده است با تعرفه های کاملا منصفانه برای بیماران خدمات فیزیوتراپی در منزل را ارائه میکند. این مرکز شامل متخصصین با تجربه و برجسته ای است که در بهترین دانشگاه های کشور تحصیل کرده اند و هم اکنون با مقرون به صرفه ترین قیمت آماده ی خدمت رسانی به بیماران برای خدمات در منزل می باشند.

هدف اصلی و اولویت اصلی این مجموعه خدمت رسانی به بهترین نحو ممکن به مردم عزیزمان است. به همین دلیل هزینه ها را به گونه ای تعیین میکند تا برای تمامی اقشار جامعه قابل دسترسی باشد و همه ی مردم به خصوص قشر کم توان از لحاظ مالی، بتوانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل استفاده کنند تا شاید موجب کمتر شدن درد و آلام بیماران باشد.

دلایل انتخاب کردن مرکز توانبخشی ایرانیان

در مرکز توانبخشی ایرانیان برای بهبود هر چه سریعتر حال بیماران و سالخوردگان سعی و اهتمام خاصی برای کمتر شدن هزینه های ناشی از خدمات فیزیوتراپی در منزل شده است و همچنین عوامل و متخصصین با تجربه و ماهر و متعهد در این مجموعه مشغول به کار هستند.

این مجموعه دارای تجهیزات کامل در مدرن ترین حالت آن ها است که باعث شده است که بیماران این مجموعه را برای بهبود مشکلات خودشان انتخاب کنند. به صرفه بودن هزینه ها و کادر کاملا مجرب موجب آسودگی خیال بیماران شده و این امر در روند بهبود بیماران تاثیر بسزایی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *