تماس با مرکز توانبخشی ایرانیان ، مشاوره فیزیوتراپی

توانبخشی سالمندان در منزل

توانبخشی سالمندان در منزل

توانبخشی سالمندان در منزل مجموعه ای است که اقداماتی هدفمند را، در جهت قادرسازی شخص سالمند ، به منظور دست یابی به سطح نهایی توانایی و عملکرد جسمی، حسی، ذهنی روانی، اجتماعی و حفظ این توانایی ها در منزل سالمند انجام می دهد.

جهت دریافت خدمات توانبخشی سالمندان در منزل با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

تعریف سالمند :

سالمند به فردی اطلاق می شود که بیش از ۶۰ سال سن داشته و به علت عوارض افزایش سن و  تغییرات فیزیولوژیک نیاز به مراقبت و توانبخشی سالمندان در منزل دارد. از نظر سنی سه گروه سالمند جوان (۷۰-۶۰)، میانسال (۸۰-۷۱) و پیر (۸۱ساا به بالا) وجود دارد. همچنین از نظر میزان وابستگی به سه گروه سالمند مستقل، نیمه مستقل و وابسته تقسیم می شوند.

خدمات توانبخشی سالمندان در منزل :

متخصصین مرکز توانبخشی ایرانیان با ارائه خدمات توانبخشی در منزل و فیزیوتراپی در منزل برای حل مشکل سالمند شما راه حل علمی و مطمئن در نظر گرفته و آماده ارائه خدمت به شما هستند .

۱- مراقبت های پزشکی و پرستاری : 

به منظور کاهش عوارض ناشی از سالمندی، پیشگیری از ابتلا به  بیماریهای دوران سالمندی، درمان بیماریهای موجود.

۲- توانبخشی : 

مشتمل بر توانبخشی پزشکی، اجتماعی، حرفه ای و آموزشی: به منظور افزایش توانایی و توانبخشی سالمندان در منزل در مقابله با عوارض سالمندی، سازگاری بیشتر با محیط، حفظ حداکثر استقلال سالمند.

خدمات پزشکی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، پرستاری و توانبخشی و فیزیوتراپی سالمندان در منزل ، در جهت ارتقاء کیفیت زندگی سالمند به صورت تیمی.

توانبخشی سالمندان در منزل

توانبخشی حرفه ای :

کشف وتقویت توانمندیهای حرفه ای سالمندان در جهت ارتقاء عملکرد ذهنی و جسمی و اجتماعی آنان.

توانبخشی اجتماعی :

خدمات مددکاری جهت افزایش سازگاری اجتماعی و حل مشکلات اجتماعی

توانبخشی آموزشی :

ارائه اصول زندگی سالم برای سالمندان مانند مراقبتهای شخصی، پیشگیری از عوارض سالمندی، پرهیز از رفتارهای پرخطر، تغذیه سالم و هنر درمانی به افراد سالمند و خانواده های آنها.

جهت دریافت خدمات توانبخشی در منزل با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

مرکز توانبخشی ایرانیان

بر خلاف تصورعمومی، پیری بیماری نیست بلکه با بالا رفتن سن ,تغییرات طبیعی در کلیه اندامهای بدن ایجاد می شود.

با رعایت برخی نکات ساده می توان از بروز مشکلات جلوگیری و با مراقبت صحیح به یک دوران سالمندی توام با سلامتی و نشاط دست یافت ، تا باقی سالهای عمر هم به بهترین صورت ادامه یابد.

با اینکه به کار بردن شیوه صحیح زندگی باید از دوران جنینی شروع شود ، اما هرگز برای تغییر دادن شیوه زندگی و ایجاد عادات پسندیده که منجر به سلامت و شادابی می شوند دیر نیست.

شیوه زندگی در دوره سالمندی باید به گونه ای باشد که در آن به مواردی از قبیل بهداشت فردی ، ورزش مناسب ، تغذیه متعادل ،‌عدم مصرف دخانیات ، حضور فعال در جامعه و خانواده و … پرداخته شود .

سالمندی هم یکی از مراحل زندگی بشر است و شاید اگر به درستی مدیریت شود، می تواند مرحله بالندگی خرد و بلوغ نهایی روح و روان آدمی باشد.

چرا باید سالمندان دوران زیبای عمر خود را در کنج عزلت و درتنهایی و به دور از عزیزان و دلبندان خود در سرای سالمندان طی کنند.

۱)    آیا راهی غیر از سرای سالمندان وجود دارد ؟

۲)    آیا فرزندانی که والدین خود را به سرای سالمندان می فرستند مقصرند؟

۳)    آیا گرفتن مراقب برای سالمند در منزل مشکل سالمند را حل می کند یا مشکل اورا بیشتر کرده و او را وابسته تر می کند ؟

۴)    چگونه می توان سالمندان را حمایت واقعی کرد . با مراقبت یا توانبخشی سالمندان در منزل ؟ یا توانبخشی و مراقبت تخصصی ؟

متخصصین مرکز توانبخشی ایرانیان با ارائه خدمات توانبخشی سالمندان در منزل برای حل مشکل شما راه حل علمی و مطمئن در نظر گرفته و آماده ارائه خدمت به شما هستند .

خدمات مراقبتی توانبخشی سالمندان در منزل :

ارائه خدمات مراقبتی و توانبخشی سالمند در منزل شامل خدمات پزشکی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی به سالمندان واجد شرایط در منزل بصورت روزانه یا شبانه روزی توسط متخصصین و پرستاران مرکز توانبخشی ایرانیان.

دیگر نگران وضعیت جسمانی و بیماری سالمندان خود نباشید ، با استفاده از خدمات توانبخشی در منزل که توسط مرکز توانبخشی ایرانیان ارائه می شود می توانید متخصصین فیزیوتراپی ، پزشک و پرستاران ما را در منزل خود بر بالین سالمند حاضر نمایید.

جهت دریافت خدمات توانبخشی ، فیزیوتراپی و کاردرمانی در منزل با ما تماس بگیرید
۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

مرکز توانبخشی ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *