تماس با مرکز توانبخشی ایرانیان ، مشاوره فیزیوتراپی

پرستار سالمند در منزل

پرستار در منزل تهران

پرستار سالمند در منزل: امروزه به دلیل افزایش مشغله افراد و کمبود وقت، برخی افراد نمی توانند از سالمندان خود مراقبت خوبی داشته باشند. بردن پدر و مادر سالمند به خانه سالمندان نیز کار درست و اخلاقی نیست. راهکار پیش روی این افراد استخدام پرستار سالمند در منزل است. حال این سؤال پیش روی این افراد قرار می گیرد که پرستار سالمند در منزل باید چه مهارت ها و توانایی هایی داشته باشد؟ یا چه کسانی برای پرستاری از سالمندان مناسب هستند؟ برای پاسخ به این سؤالات و آشنایی با شغل پرستاری در منزل، در این مقاله همراه ما باشید.

جهت دریافت خدمات پرستاری در منزل با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹ ( مرکز توانبخشی ایرانیان )

پرستار سالمند در منزل

نگهداری از سالمندان

با افزایش سن، افراد کم کم قوای بدنی خود را از دست داده و به بیماری های مختلفی دچار می شوند. این موضوع سبب می شود در انجام کارهای خود و رسیدگی به خود عاجز باشند. در این شرایط وظیفه نگهداری از سالمندان بر عهده افراد خانواده و فرزندان خواهد بود ولی اعضای خانواده و فرزندان نیز معمولاً مشغله و مشکلات مربوط به خود را دارند و از پس نگهداری سالمندان خود بر نمی آیند.

این افراد دو راهکار پیش روی خود دارند، یا سالمند خود را به خانه سالمندان منتقل کنند یا برای او در منزل پرستار بگیرند. اگر فرد سالمند، فرد نزدیکی به شما باشد و وابستگی عاطفی به او داشته باشید بردن او به خانه سالمندان کار راحتی نخواهد بود، پس باید پرستار سالمند در منزل استخدام کنید تا در منزلتان از سالمند شما نگهداری و مراقبت کند.

پرستار سالمند در منزل

 در حال حاضر شرکت های زیادی وجود دارند که می توانید نسبت به استخدام پرستار از آن ها اقدام کنید. ولی آیا در مورد آموزش ها، مهارت ها و توانمندی های این افراد اطلاعی دارید؟ پرستار سالمند در منزل باید توانایی این را داشته باشد که در منزل شما به خوبی از سالمند شما مراقبت کند و در صورت بروز مشکل، توانایی رفع آن را داشته باشد.

شما باید در استخدام پرستار سالمند در منزل نکات زیادی را مدنظر قرار دهید، چون قرار است سالمند خود را برای ساعت های طولانی به دست او بسپارید. شما باید از سلامت اخلاقی و مهارت های وی نیز اطمینان کافی داشته باشید.

[irp posts=”6979″ name=”توانبخشی سالمندان در منزل”]

پرستار سالمند در منزل

وظایف پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمندی که قرار است در منزل از سالمند مراقبت کند باید کارهای زیر را به خوبی انجام دهد:

  • مراقبت و نگهداری از سالمند
  • توانایی رسیدگی مناسب به سالمند بیمار
  • رسیدگی به نظافت و استحمام سالمند و منزل او
  • رسیدگی به وضع ظاهری سالمند و تعویض لباس او
  • رسیدگی به قندخون و فشار خون سالمند
  • تهیه غذای مناسب برای سالمند (به طوری که سلامت او را به خطر نیاندازد).
  • همراهی سالمند در خارج از منزل
  • انجام کارهای مورد علاقه سالمند (مانند خواندن کتاب برای او و …)
  • رسیدگی به امور اداری و مالی سالمند (در صورت داشتن اجازه از خانواده او)

جهت استخدام پرستاری در منزل تهران با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹ ( مرکز توانبخشی ایرانیان )

استخدام پرستار در منزل

همان طور که گفتیم در حال حاضر شرکت های زیادی در حوزه نگهداری از سالمندان فعالیت می کنند و شما باید با مدنظر داشتن نکاتی مانند قابل اعتماد بودن و قیمت مناسب به یکی از این شرکت ها مراجعه کرده و نسبت به استخدام پرستار سالمند در منزل اقدام کنید. از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که شرکت مورد نظر پرستاران خود را به خوبی آموزش داده باشد تا آن ها به خوبی از پس انجام وظایف خود برآیند.

پیشنهاد ما به شما استخدام پرستار سالمند در منزل از طریق سایت شرکت ما است. شما می توانید به راحتی و به صورت آنلاین نسبت به استخدام پرستار اقدام کرده و از مجرب بودن آن ها و همچنین قابل اعتماد بودن آن ها اطمینان حاصل کنید. پرستاران شرکت ما به خوبی آموزش دیده اند تا از سالمند شما مراقبت کنند و هنگام مواجهه با شرایط اضطراری به خوبی با این شرایط برخورد کنند.

استخدام پرستار در منزل

نکات مهم استخدام پرستار سالمند در منزل

هنگام استخدام پرستار سالمند در منزل باید به نکات زیر توجه کنید:

  • هنگام استخدام پرستار باید تمام نیازهای سالمند خود را به طور کامل برای شرکت یا پرستار مورد نظر شرح دهید.
  • در صورت داشتن هرگونه بیماری باید آن را برای شرکت یا پرستار شرح دهید چون ممکن است پرستار در مورد بیماری مورد نظر هیچ اطلاعاتی نداشته باشد.
  • برای استخدام پرستار در منزل به شرکتی مراجعه کنید که کاملاً قابل اعتماد است.
  • دقت داشته باشید که پرستار مورد نظر به خوبی آموزش دیده باشد.
  • شما باید به رفتار اجتماعی و همچنین قابل اعتماد بودن پرستار بیمار خود توجه داشته باشید چون این شخص قرار است زمان زیادی را با سالمند شما بگذراند و نباید سبب آزرده خاطر شدن سالمند شما شود.
  • پرستار در منزل باید به کار خود علاقه داشته باشد و با سالمند شما مانند یکی از اعضای خانواده خودش رفتار کند.
  • پرستار استخدامی شما باید قدرت جسمی بالایی داشته باشد تا در صورت لزوم برای موارد مختلف مانند استحمام و جابجایی به سالمند شما کمک کند.
[irp posts=”7858″ name=”پرستاری در منزل تهران”]

ساعات کاری یک پرستار سالمند

در مواقعی که یک سالمند نیازمند مراقبت ۲۴ ساعته است، استفاده از یک پرستار سالمند باعث خستگی او و همچنین کاهش خدمت رسانی به وی می شود. در صورتی که سالمند شما به دلایل مختلف مانند بیماری یا کهولت سن نیاز به پرستاری ۲۴ ساعته دارد، سعی کنید از ۲ یا ۳ پرستار استفاده کنید تا هم پرستار خسته نشود و هم خدمت رسانی به سالمند شما به خوبی انجام شود.

برخی افراد به دلایل مختلف دوست دارند از یک پرستار برای مراقبت ۲۴ ساعته استفاده کنند که کار درستی نیست، پس سعی کنید حتماً از تعداد بیشتری پرستار که به صورت شیفتی از سالمند شما مراقبت می کنند، استفاده کنید.

ساعات کاری یک پرستار سالمند در منزل

هزینه پرستاری سالمند در منزل

هزینه، یکی از نکاتی است که بسیاری از افراد هنگام استخدام پرستار سالمند به آن توجه ویژه ای می کنند. حقوق پرستار سالمند در منزل با توجه به نیاز سالمند، زمان نگهداری و خدمات ارائه شده به او می تواند متفاوت باشد. مهم ترین فاکتور تعیین کننده ی قیمت، ساعات کاری پرستار است. با توجه به اینکه برخی سالمندان نیاز به پرستاری ۲۴ ساعته دارند، پس طبیعتاً پرستاری که به صورت چند شیفته از سالمند شما مراقبت می کند، حقوق بیشتری هم نسبت به پرستار پایه دریافت می کند.

دیگر موردی که در هزینه پرستاری سالمند تأثیرگذار است، داشتن بیماری های خاص مانند آلزایمر است که ممکن است برای پرستار سالمند مشکلاتی را ایجاد کند و زحمت بیشتری برای او داشته باشد.

هزینه پرستار سالمند در منزل

خدمات مرکز توانبخشی ایرانیان

اگر نیاز به پرستار سالمند در منزل خود دارید، می توانید از خدمات مرکز توانبخشی ایرانیان در این زمینه استفاده کنید. پرستاران ما آموزش های لازم در زمینه نگهداری از سالمندان را پشت سر گذاشته اند و می توانند به خوبی از سالمندان شما مراقبت کنند. اگر نیازمند پرستاری سالمند در منزل تهران هستید با شماره ۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹ تماس گرفته و با توضیح شرایط سالمند خود، از خدمات مرکز توانبخشی ایرانیان استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *