تماس با مرکز توانبخشی ایرانیان ، مشاوره فیزیوتراپی

پرستاری در منزل شرق تهران

پرستاری در منزل شرق تهران

خدمات پرستاری در منزل شرق تهران از جمله خدماتی است که می تواند به افراد در انجام مراقبت های پزشکی و امور شخصی آن ها کمک کند. مرکز توانبخشی ایرانیان مناطق بسیاری را در تهران پوشش داده و آماده ارائه انواع خدمات پرستاری در منزل تهران به افراد متقاضی می باشد.

ارائه خدمات پرستاری در منزل تهران ، توانبخشی در منزل و فیزیوتراپی در منزل :  ۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

پرستاری در منزل شرق تهران مناسب چه افرادی است

استفاده از خدمات پرستاری در منزل تهران می تواند پیشنهاد بسیارخوبی برای مبتلایان به سکته مغزی، انواع سرطان ها و یا بیماری های خاص باشد. از طرفی دیگر والدینی که شاغل بوده و امکان نگهداری فرزند خود را در ساعاتی از شبانه روزندارند یا افرادی که دارای فرزند دو قلو، سه قلو و یا بیشتر هستند نیز می توانند در مراقبت از فرزندان خود از پرستاری در منزل شرق تهران کمک بگیرند.

پرستاری در منزل شرق تهران مناسب چه افرادی است

شاید بتوان گفت افراد مسن و سالمند که تنها زندگی می کنند و دیگر قادر به انجام امور شخصی خود نمی باشند و یا دچار بیماری های خاص هستند نیز از جمله افراد متقاضی پرستاری در منزل شرق تهران باشند. حتی کسانی که دچار سانحه ای شده و در بستر بیماری به سر می برند یا به تازگی عمل جراحی انجام داده اند و نیاز به مراقبت های پزشکی و خاص دارند نیز می توانند درخواست خود را جهت اعزام پرستار در منزل ارائه دهند.

خدمات پرستاری مرکز توانبخشی ایرانیان

ارائه خدمات پرستاری در منزل از سوی مرکز توانبخشی ایرانیان را می توان با توجه به افراد گوناگون دسته بندی کرد؛ لذا می توان این خدمات را به پرستاری کودک، پرستاری سالمندان و پرستاری بیماران تقسیم نمود که در هر بخش با توجه به شرایط گوناگون باید ارائه خدمات نیز متفاوت باشد. لذا در بخش های بعدی سعی داریم به معرفی اجمالی برخی از خدمات ارائه شده توسط مرکز پرستاری در منزل شرق تهران اشاره کنیم.

خدمات پرستاری مرکز توانبخشی ایرانیان

پرستار کودک در منزل و ایفای نقشی مادرانه

مراقبت از کودکان یکی از مهم ترین موارد در زندگی افراد است، لذا بسیاری از والدین با توجه به حساسیتی که در زمینه نگهداری از فرزندان خود دارند، به دنبال افرادی مهربان، دلسوز، باحوصله و همچنین باتجربه در این زمینه هستند. مراقبت از کودکان در منزل می تواند با توجه به سن و وضعیت جسمانی آن ها متفاوت باشد. از این رو مرکز پرستاری در منزل شرق تهران با درنظر گرفتن شرایط مختلف کودکان اقدام به اعزام پرستار مرتبط کرده و افراد می توانند با اطمینان خاطر بیشتری کودکان خود را به دستان مهربان این پرستاران بسپارند. از جمله خدماتی که پرستار کودک در منزل ارائه می دهد می توان به نظافت شخصی کودک، غذا دادن او، خواب کردنش و همچنین بازی و تفریح با او اشاره نمود.

از آنجایی که رابطه عاطفی عمیقی میان کودک و مادر وجود دارد و در ساعاتی که کودک از حضور مادر در کنار خود محروم می باشد نیاز به فردی دارد که این نقش را تمام و کمال برایش ایفا کند. هر چند که در این میان نباید از تربیت کودک نیز چشم پوشی کرد؛ لذا ارائه مسائل آموزشی و تربیتی به کودک در کنار داشتن مدرک روانشناسی کودک و تجربه در این زمینه می تواند یک امتیاز برای پرستار شما و در نهایت کودکتان باشد.

پرستار کودک در منزل در منطقه شرق تهران

روحیه بخشی و توانبخشی سالمندان توسط پرستار سالمند در منزل

امروزه سالمندان بسیاری را می بینیم که پس از گذران دوران جوانی و میانسالی خود بنا به دلایل گوناگونی به تنهایی زندگی می کنند. این افراد که روز به روز انرژی جسمشان تحلیل می رود و نیازشان به دیگر افراد برای انجام امور شخصیشان بیشترمی شود، ممکن است حتی در معرض بیماری های بسیاری قرار گرفته و مراقبت های تخصصی تری بخواهند. بدین جهت مرکز پرستاری در منزل شرق تهران برای ساکنین این مناطق خدماتی را در نظر گرفته تا بتوانند سالمندان عزیز خود را در کمال احترام، آسایش و آرامش در محیط خانه (و نه مراکز مراقبت از سالمندان) به دست پرستاران دلسوز و مجرب بسپارند. این پرستاران با داشتن روحیه کاری بالا می توانند موج مثبتی برای روحیه بخشی افراد سالمند باشند و از طرفی دیگر با انجام امور شخصی از جمله غذا دادن، حمام کردن، گرفتن ناخن های آن ها، اصلاح کردنشان و انجام دیگر امور در زمینه های مختلف می توانند زندگی را برای این افراد سهل تر و آسان تر کنند.

در صورتی که سالمندان دچار بیماری های مزمن از جمله آلزایمر، آرتروز، فشارخون، دیابت، بیماری های تنفسی یا قلبی و اختلالات بینایی و شنوایی باشند، استفاده از خدمات پرستار سالمند در منزل و کمک گرفتن از یک پرستار سالمند حرفه ای برای انجام مراقبت های پزشکی نیز امری معقول و حساب شده به نظر می آید به ویژه اگر اعضای خانواده از عهده این کار برنیایند.

پرستار سالمند در منزل شرق تهران

بهداشت، آرامش و درمان بهتر به کمک پرستار بیمار در منزل

با توجه به این امر که بسیاری از امور درمانی و مراقبت های پزشکی را می توان در محیط خانه و با بهداشت و آرامش بیشتری انجام داد؛ لذا مرکز توانبخشی ایرانیان اقدام به ارائه خدمات بسیاری در این زمینه نیز نموده است. به طور مثال می توان به خدماتی از قبیل تزریقات، تعویض پانسمان، بانداژ، مراقبت از زخم بستر، فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتار درمانی، روحیه بخشی ، ماساز درمانی و پرستاری در منزل شرق تهران و سایر مناطق تهران اشاره نمود. مراقبت از بیماران ریوی، قلبی، دیابتی، سوختگی و… نیز از دیگر خدمات ارائه شده به بیماران در منزل توسط مرکز مرکز توانبخشی ایرانیان می باشد. ارائه خدمات به بیماران دارای اختلالات عصبی، اوتیسم، صرع، نخاعی و… نیز از دیگر وظایف مرکز مرکز توانبخشی ایرانیان می باشد.

پرستار بیمار در منزل

چرا باید مرکز توانبخشی ایرانیان را انتخاب نمود؟

یکی از دلایل مهم انتخاب مرکز توانبخشی ایرانیان برای انجام امور پرستاری در منزل، اعزام سریع و ۲۴ ساعته نیرو به محل مورد نظر است. ارائه خدمات در این مرکز با ضمانت انجام شده و رضایت مشتری باید صدرصدی باشد. تعرفه های ارائه شده در مرکز پرستاری بر اساس نرخ های اتحادیه بوده و با توجه به شرایط افراد متقاضی در نظر گرفته می شود. افراد اعزام شده از سوی مرکز توانبخشی ایرانیان جهت ارائه خدمات پرستاری در منزل تهران دارای مدرک مرتبط، باتجربه و کارآزموده هستند که پس از گذراندن دوره های آموزشی مختلف راهی منازل شما شده و ارائه خدمات می دهند.

جهت دریافت خدمات پرستاری در منزل تهران و کرج با مرکز توانبخشی ایرانیان تماس بگیرید.

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹ ( مرکز توانبخشی ایرانیان )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *