تماس با مرکز توانبخشی ایرانیان ، مشاوره فیزیوتراپی

پرستاری در منزل تهران

پرستاری در منزل تهران

پرستاری در منزل تهران جز خدماتی می باشد که هر روزه احساس نیاز به آن بیشتر می شود. امروزه با توجه به تغییرات فراوان در سبک زندگی ، شاغل بودن افراد خانواده و نداشتن وقت کافی ، احتیاج به خدمات پرستاری در منزل تهران و کرج بیشتر از قبل احساس می شود.

خدمات پرستاری و مراقبت در منزل تهران و کرج معمولا برای افراد سالمند و کودکان بیشتر تقاضا می شود. با توجه به اینکه این افراد نیاز به مراقبت دائمی دارند در مواقعی لازم است خدمات پرستاری و مراقبت در منزل به صورت شبانه روزی ارائه شود. ارائه خدمات پرستاری در منزل تهران و کرج به صورت شبانه روزی باعث می شود تا افراد دغدغه ای جهت نگه داری عزیزانشان نداشته باشند.

خدمات پرستاری مرکز توانبخشی ایرانیان شامل خدمات پرستاری در منزل شمال تهران ، خدمات پرستاری در منزل شرق تهران ، خدمات پرستاری در غرب تهران و خدمات پرستاری در منزل جنوب تهران می باشد.

جهت دریافت مشاوره و خدمات پرستاری در منزل در شهر تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹ ( مرکز توانبخشی ایرانیان )

دلیل استفاده از خدمات پرستاری در منزل تهران ؟

با توجه به اینکه در پرستاری و مراقبت از بیمار در منزل ،بیمار در وضعیت استراحت و بستری قرار دارد باعث می شود تا بیمار سریع تر روند درمان را طی کند و با سرعت بیشتری بهبود یابد.

در زمان استفاده از خدمات پرستاری در منزل تهران ، در صورت نیاز پزشک در منزل حضور می یابد و پس از ویزیت در منزل دارو های لازم را تجویز می کند و توصیه های لازم را به پرستار جهت مراقبت بیشتر انجام می دهد. تا پرستار طبق دستور پزشک سر وقت و به موقع دارو ها را به بیمار بدهد و مراقبت های لازم را انجام دهد.

در حال حاظر هزینه های بستری در بیمارستان بالا می باشد و از طرفی بالا بودن خطر ابتلا به بیماری های عفونی برای بیمارانی که حساس هستند ، باعث شده است که ارائه پرستاری و مراقبت در منزل جایزگین مناسبی برای بستری در بیمارستان و مراکز نگه داری باشد.

از فواید پرستاری در منزل تهران می توان به کاهش مدت زمان و دفعات بستری ، جلوگیری از بستری های غیر ضروری ، ارتقا و بالا بردن کیفیت مراقبت ، افزایش آسایش بیمار و خانواده بیمار و جلوگیری از ابتلا به بیماری های عفونی در بیمارستان اشاره کرد.

مقرون به صرفه بودن خدمات پرستاری و مراقبت در منزل :

به دلایل مشکلاتی همچون ترافیک ، نداشتن مرخصی ، کمبود وقت ، تعرفه های بالای مراکز و بیمارستان های خصوصی ، انتظار طولانی در بیمارستان ها و مراکز دولتی و از طرفی هزینه های رفت و آمد به بیمارستان، باعث شده است که هم از نظر هزینه و هم از نظر کیفیت ، خدمات پرستاری و مراقبت در منزل تهران بسیار به صرفه تر باشد.

نکات قابل توجه در هنگام دریافت خدمات پرستاری در منزل :

  • در صورتی که بیمار توسط پزشک معاینه نشده است قبل از هر کاری از خدمات ویزیت رد منزل استفاده نماید تا بیمار توسط پزشک معاینه شود و دستوران و توصیه های لازم را به پرستار بدهد.
  • چنانچه بیمار قبلا توسط پزشک معاینه شده است و دستورات و داروهای لازم قبلا توسط پزشک تجویز شده است ، دستور و تجویز پزشک را به پرستار اطلاع دهید.
  • لازم است فاصله زمانی انجام تزریقات به صورت دقیق توسط پرستار بررسی شود تا وقفه ای در تزریقات و دارو ها ایجاد نشود.
  • در صورت وجود رژیم غایی خاص حتما به پرستار اطلاع داده شود.
  • برخی بیماران دارای خصوصیات اخلاقی و عادات رفتاری خاصی هستند ، سعی کنید این خصوصیات اخلاقی و عادات رفتاری را به پرستار اطلاع دهید تا خدمات پرستاری در منزل تهران با کیفیت بالایی انجام شود.
  • در زمان تزریق سرم باید پرستار در کنار بیمار حضور داشته باشد و علائم حیاتی بیمار از قبیل تعداد نبض ، فشار خون و درجه حرارت بیمار را چک کند.

پرستاری در منزل تهران

تعرف خدمات پرستاری در منزل

تعرفه خدمات پرستاری در منزل توسط شورای عالی بیمه خدمات درمانی مشخص شده است. ما در مرکز توانبشی ایرانیان متعهد می شویم تا تعرفه های پرستاری و مراقبت در خانه را طبق نرخ مصوب از بیمار دریافت کنیم و هزینه ای اضافه از بیمار دریافت نکنیم.

خدمات مرکز توانبخشی ایرانیان

خدمت مراقبت و پرستاری در منزل تهران و کرج در تمام شبانه روز توسط متخصصین و کادر مجرب مرکز توانبخشی ایرانیان ارائه می شود. ما با بهره گیری از کادری مجرب سعی کرده ایم تا نگرانی شما را از بابت پرستاری و مراقبت از بیمار در منزل برطرف نمائیم.

چنانچه به غیر از پرستار به پزشک ، فیزیوتراپیست ، گفتار درمان و کار درمان نیاز داشته باشید می توانید از خدمات مرکز توانبخشی ایرانیان استفاده نمایید. با وجود پزشک و سایر متخصصین درمانی دیگر نیازی نیست بیمار را جهت درمان به مراکز درمانی ببرید ، بلکه متخصصین ما بر بالین بیمار شما حاضر می شوند و خدمات درمان در منزل را برای بیمار شما انجام می دهند.

جهت دریافت خدمات پرستاری و مراقبت در منزل تهران با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹ ( مرکز توانبخشی ایرانیان )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *