تماس با مرکز توانبخشی ایرانیان ، مشاوره فیزیوتراپی

ویزیت در منزل

ویزیت در منزل

ویزیت در منزل جایگزین مناسب ویزیت در مطب می باشد ، در صورتی که بیمار شما بنا به دلایلی همچون سکته مغزی ، کهولت سن ، شکستگی و سایر مشکلات قادر به خروج از منزل نمی باشد می توانید از خدمات ویزیت در منزل استفاده نمایید.

دسترسی به صورت شبانه روزی به خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی قطعا یکی از نیاز های مهم و اساسی هر خانواده ای می باشد ،  دسترسی نداشتن به مطلب پزشک در ساعت مختلف به خصوص در شب و ایام تعطیل ، مشکلات ترافیک و جابجایی سخت بیماران سالمند ، نیاز به استفاده از خدمات ویزیت در منزل و درمان در منزل را چندین برابر می کند.

جهات دریافت خدمات ویزیت و درمان در منزل ، توانبخشی و فیزیوتراپی در منزل با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

مطلب ویزیت در منزل را به صورت صوتی گوش دهید:

ویزیت در منزل چیست؟

ویزیت در منزل در این مرز و بوم از پیشینه ای درخشان بر خوردار است. چهره های ماندگاری چون ابن سینا، رازی و… حاکی از توجه ویژه به طب و جایگاه والای طبیبان نزد مردم ایران زمین است. حکیمان و طبیبان طب سنتی در روزگاری نه چندان دور با خورجینی از انواع دارو و وسایل درمانی به خانه ی بیمار و بر سر بالین او می رفتند و درمان در منزل بیمار انجام می دادند.

خدمات درمان در منزل (Home care) اولین بار در سال ۱۹۴۰ در اروپا با هدف خدمت رسانی به بیماران کم توانِ جسمی راه اندازی شد. آمار ها نشان می دهند امروزه حدود ۴۰ درصد از خانواده های توسعه یافته ترین کشور ها از امکان ویزیت در منزل و درمان در منزل سود می برند.

در این بین باید به تفاوت مرکز خدمات ویزیت و درمان در منزل با مرکز اورژانس توجه ویژه تری نمود چون گاهی به اشتباه این دو مرکز به دلیل شباهت های ظریفشان یکی فرض می شوند. از این رو شایان ذکر است بدانیم اقدامات درمان در منزل ویژه ی بیمارانی است که به دلیل کهولت سن و دیگر مشکلات جسمی قادر نیستند به مراکز درمانی مراجعه کنند.

ویزیت در منزل توسط پزشک عمومی و متخصص

در سال های اخیر از خدمات ویزیت در منزل در تهران و دیگر کلان شهر های ایران استقبال خوبی شده است و در قبال این استقبال، امروزه مراکز پزشکی- بالینی نیز از پیشرفت روزافزونی برخوردارند. یکی از آن مراکز متعهد و نام آشنا “مرکز توانبخشی ایرانیان” است که با بهره گیری از کادری مجرب خدمات شایانی را به بیماران ارائه می نماید.

مهم ترین فواید ویزیت در منزل

– دوری از فضای آلوده و عفونت زای بیمارستان
– از بین رفتن هزینه هتلینگ بیمارستان
– همراهی کادر پزشکی از آغاز بیماری تا پایان دوران نقاهت
– عدم آسیب دیدگی جسمی بیمار به دلیل انتقال او از خانه به بیمارستان
– عدم آسیب رسانی آلودگی های زیستی و ترافیکی به بیمار
– آرامش خاطر و رضایت بیمار به دلیل حضور در جمع صمیمانه ی خانواده ی خود
– استفاده از تغذیه سالم و خانگی
– رسیدگی بیشتر و در نتیجه درمان دقیق تر بیمار

 

خدمات ویزیت در منزل توسط مرکز توانبخشی ایرانیان

آیا بیمارتان به دلیل مشکلاتی نظیر سکته مغزی یا کهولت سن یا شکستگی و… قادر نیست تا مطب پزشک بیاید؟ آیا می دانید یک ثانیه اتلاف وقت معادل است با یک عمر پشیمانی؟.

چاره ی کارتان چیست؟ “در هر نقطه ای که هستید بمانید، ما نزد بیمارتان می آییم”. پزشکان مجرب مرکز توانبخشی ایرانیان در کوتاه ترین زمان ممکن به همراه امکانات مجهز پزشکی به منزلتان می آیند. کادر پزشکی ویزیت در منزل مرکز توانبخشی ایرانیان در هر ساعت از شبانه روز که شما بخواهید آماده اند به بیمارتان خدماتی چون: نوار قلب، تست قند، سرم تراپی، سونداژ، تزریق ، توانبخشی در منزل و… ارائه دهد. همچنین شما قادرید برای بیمارتان به طور شبانه روزی پرستار خصوصی بگیرید تا هم لحظه به لحظه بر روند درمانی او نظارت داشته باشید و هم از خطر عفونت و یا افسردگیِ پس از سانحه در امان باشید.

معاینه کودک در منزل توسط دکتر کودکان

بنابراین شما با مراجعه به ما در واقع در منزل بیمارتان یک بیمارستان خصوصی ساخته اید. در ضمن تمام هم و غم ما رضایت هر چه بیشتر شما است بنابراین مراعات حال بیمار و وضعیت مالی خانواده ی او را خواهیم کرد و همه این خدمات را با تعرفه ی ویزیت کاملاً منصفانه (نه زیاد و نه کم) دریافت خواهید کرد.

مرکز توانبخشی ایرانیان با کادری متخصص آماده است به ارائه خدماتی چون: خدمات معاینه در منزل ، ویزیت در منزل تهران ، فیزیوتراپی در منزل ، توانبخشی در منزل ، پرستاری در منزل ، کار درمانی در منزل ، ماساژ در منزل و طب سوزنی در منزل و محل کار.

در پایان اگر مایلید از متخصص ترین تیم پزشکی و باکیفیت ترین خدمات همراه با عادلانه ترین تعرفه ویزیت در منزل استفاده کنید کافی است با خدمت رسانان خود در مرکز توانبخشی ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

لیست خدمات مرکز توانبخشی ایرانیان

  • پزشک در منزل
  • پرستار در منزل
  • کار درمانی در منزل
  • فیزیوتراپی در منزل
  • توانبخشی در منزل
  • گفتار درمانی در منزل
  • ارتوپد فنی در منزل
  • شنوایی سنجی در منزل
  • طب سوزنی در منزل
  • ماساژ در منزل

«ما همواره بر این باوریم نعمت سلامتی چشیدنی است نه گفتنی… این نعمت نوش جانتان»

 

جهت دریافت خدمات ویزیت در منزل تهران و کرج ، فیزیوتراپی در منزل ، توانبخشی در منزل با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *