تماس با مرکز توانبخشی ایرانیان ، مشاوره فیزیوتراپی

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

مرکز توانبخشی ایرانیان با فیزیوتراپیست های آقا و خانم مجرب فیزیوتراپی در منزل شرق تهران را برای بیماران ساکن در شرق تهران و بقیه مناطق تهران در منزل ارائه میدهد تا دیگر مجبور نباشید برای انجام فیزیوتراپی از منزل خارج شوید.

در صورتی که ساکن شرف تهران و سایر مناطق هستید و به خدمات فیزیوتراپی نیاز دارید توضیه می کنیم برای انجام خدمات فیزیوتراپی خارج نشوید. بلکه کافی است از خدمات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران که توسط ما ارائه می شود استفاده نمایید و دیگر برای رفتن به مراکز فیزیوتراپی سختی نکشید.

مرکز توانبخشی ایرانیان

 ۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

چرا فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

ممکن است با خود فکر کنید چرا بهتر است از خدمات فیزیوتراپی در منزل تهران استفاده کنیم و به مراکز فیزیوتراپی مراجعه نکنیم.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم در درجه اول خروج برخی از بیماران از منزل به دلایل مختلف همچون سکته مغزی ، سن بالا ، جراحی سنگین ، شکستگی و … بسیار سخت و تا حدی غیر ممکن می باشد.

بهتر است به جای خارج کردن این بیماران از منزل ، فیزیوتراپیست های ما را به منزل خود ببرید تا با تجهیزات کامل و لازم ، فیزیوتراپی را برای بیمار شما انجام دهد.

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران با تجهیزات کامل و مورد نیاز

شاید بر این باور باشید که تجهیزاتی در کلینیک ها وجود دارد که در منزل وجود ندارد و این موضوع کار فیزیوتراپی و توانبخشی در منزل را سخت می کند. در فیزیوتراپی در منزل شرق تهران، فیزیوتراپیست های ما هر وسیله و تجهیزاتی که مورد نیاز فیزیوتراپی باشد با خود به منزل شما می آورند تا فیزیوتراپی را انجام دهند.

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران توسط خانم و آقا

ممکن است بیمار خانم باشد و به دلیل راحت نبودن با انجام فیزیوتراپی در منزل توسط آقا موافق نباشد.

در صورت نیاز و بنا به درخواست شما فیزیوتراپی در منزل شما توسط فیزیوتراپیست های خانم مرکز توانبخشی ایرانیان انجام می شود.

چرا مرکز توانبخشی ایرانیان ؟

فیزیوتراپیست های مرکز توانبخشی ایرانیان خدمات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران را توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه ، تحت نظر و هماهنگ با پزشک بیمار ارائه می دهند.

همچنین متخصصین ما کلیه وسایل مورد نیاز این کار را با خود به همراه خواهند داشت تا فیزیوتراپی به صورت صحیح و حرفه ای انجام شود.

مرکز توانبخشی ایرانیان

 ۰۹۱۲۰۱۷۸۵۶۸ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۶۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *